fredag 1. august 2008

Utfordring

Jeg har fått en utfordring av Randi /Hverdagsprat Reglene er sånn:
Lag en liste over fem sanger du hører på, som du liker akkurat nå.
Utfordre fem nye på det samme.

Vanligvis er jeg god på utfordringer,men denne ble litt vanskelig. Jeg har ingen spesielle sanger eller musikk jeg hører på for tiden. Når jeg står opp om morgenen,slår jeg på radioen,så står den på til jeg eventuelt har på TV om kvelden. Nå på sommeren ser jeg ikke på TV engang.

Det er bare når jeg vever at jeg av og til setter på litt musikk. Det kan bli nesten hva som helst .
Tar bare en CD fra stativet, så spiller jeg den et par tre ganger. Det kan like gjerne bli den samme som kommer på neste gang også. For å si det på en annen måte, jeg liker masse forskjellig. Gammelt og nytt,viser,pop og rock til og med instrumental og musical.

Utfordringen går videre til alle som har lyst til å fortelle om "sine" sanger.

1 kommentar:

Berit T sa...

Hei Sonja.
Så nydelige ting du viser, og det er flott når en tar vare på slike flotte gamle ting!!
Har selv en mani å samle, og samme motto som du!
Det ser så kjekt ut å veve, noe jeg aldri har prøvd. Har en venninne som prøver å lokke meg med, men føler jeg holder på med så mange andre ting at tiden ikke strekker til, til flere hobbyer.
Men flott er det, og er så imponert over alle de flotte teppene hun lager og duker, skjerf, puter, vesker, løpere...

Ser på gaven fra din bestefar, at årstallet er 1957, og er det fødselsåret ditt, så er mitt det samme.
Vi har en del felles interesser ser jeg, linker deg jeg.
Ha en fin dag videre.