mandag 20. oktober 2008

Utfordring

Denne utfordringen fikk jeg for lenge siden fra Bestahjemmet.
1. Hvilken mat eter du ofte?
Det må bli brød med syltetøy. Dette har jeg til frokost hver dag.

2. Når du er i selskap, er du den personen som sitter, eller hjelper du til?
Dette er litt vanskeligere å svare på. Det kommer an på hva slags selskap man er i. Er det hos familie eller gode venner hjelper jeg til. Men det er ikke alltid like heldig å blande seg inn i andre sine selskaper.

3. Hvor sitter du helst når du blogger?
Vi har et rom som er gjesterom når vi har overnattingsgjester, ellers bruker vi det til blogging og kontorarbeide.

4. Kjøper du ofte skrapelodd?
Jeg selger dem, men kjøper bare ca 5 ganger i året

5.Hvilket land eller by har vært din beste ferie?
ZAMBIA, uten tvil. Enda så mange flotte ferier vi har vært på. I Zambia var vi på
besøk hos noen venner som bodde der noen år. Vi var på safari, bodde i stråhytter,
padlet på Zambesi blandt flodhester og krokodiller, ja jeg kunne skrevet flere sider
med alle opplevelsene derfra.

6. Hvilken TV kanal ser du mest på?
NRK1. For tiden ser jeg nesten ikke på tv, bare når vi er på hytta og der har vi bare en kanal.Når man jobber kvelder og helger blir det ikke til at man gidder å følge med på serier.

Utfordringen går videre til Trollkåno, Gamlå,Tonje og Lille meg

3 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Hei! Takk for hilsen i bloggen min.
Vet du, denne utfordringa har jeg fått før, og tatt den. Derfor gjør jeg det ikke en gang til. Men hvis ikke, skulle jeg gjort det. Du finner svarene ved å bla nedover på siden min. Kanskje må du inn på "eldre innlegg", det husker jeg ikke.
Ønsker deg en fin dag! Her er det ganske så blåsete i dag.

Brit. (lille meg) sa...

Du, jeg bladde gjennom, og måtte ganske langt tilbake for å finne svarene på utfordringen. Det er skrevet så tidlig som 1.juni.
Men det er der!

Tonje sa...

Takk for utfordringen... jeg blir med på den, må bare få summet meg litt...