tirsdag 5. juni 2012

 Har ryddet litt i garnhaugen min. For et par år siden fikk jeg en sekk med forskjellig filler og garn fra ei som averterte i avisen at hun ville gi bort, hvis noen var interessert. Sekken havnet hos meg. Oppi der var det 4 små nøster med bomullsgarn. Nå har det blitt til 4 kopptuer. Har bare strikket og heklet etter fri fantasi. De med hempe skal i bobilen. Der må alt henge fast ellers flyr det veggimellom når vi kjører.
Syntes det var litt morsomt med den lappen som det ene nøste var nøstet opp på.
Ny gul og fager matte for salg. 194 x 75cm. 580,-  Du finner den på Epla.

4 kommentarer:

Tonje sa...

Oj, den matta var lekker. Så sommerslig og fin. Søte kopptuer du har lagd.
Nå skal jeg gå og se barne-tv sammen med Susie. Maja er i svømmehallen sammen med ei venninne.... kos deg i kveld og hils.

Malys krok sa...

Den sekken kom virkelig til rette personen! Du lager så fine ting! Kopptuene ser fine og fargerike ut!
Matten har akkurat slike farger som jeg liker! den får du sikkert salg på! Lykke til! -Margit-

Turid sa...

Så flott!
Du får til så mye fint!

Klem;)

Marit Johanne sa...

Nydelig matte! Og alltid kjekt med kluter, særlig når en får noe så fint ut av restegarn.