mandag 5. januar 2009

JULEFEIRING

Mens man venter på nissen kan man sitte litt på julegavene.

Endelig banket det på døra . God jul . Det var nissen som kom.

Pakkene er åpnet og kan taes i bruk . Det ble litt underholdning i stua . Til og med den største eska kunne brukes til hus.

Se hva jeg fikk av den snille mannen min . Digitalt speilrefleks kamera . Så får vi bare håpe at jeg kan lære å bruke det ,til fine bilder på bloggen min.
1. juledag , kaldt og rimfrost , ut for å prøve det nye kameraet . Vel , vel har kanskje tatt bedre bilder enn dette . Men det blir vel et lynkurs av min sønn når vi kommer inn igjen .

Romjulsaktiviteter . Tonje lærer oss å lage julepynt.


Alle jentene er med . Maja stakkar fikk influensa og sov i to dager , men 3. juledag gikk det bedre.Susie er litt for liten til å lage med knappenåler , så hun malte et flott bilde . Ferdig resultat . Flott julepynt .


4 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Gratulerer med flott kamera! Heldige du! Det lønner seg nok å lære seg det mest grunnleggende, iallfall. Da har du mer glede av det.Lykke til!
Så koselig dere har hatt det!
Flotte bilder!
Så vil jeg ønske deg en god uke!

annemariesquilt sa...

Så koselig det ser ut med barnebarna... Deilig med juleferie og mulighet til litt fri .
Jeg har ladet batteriene på sy rommet , i tillegg har jeg prøvd å bevege meg litt også..
Jeg ønsker deg en flott uke!

Gamlå sa...

Gratulere med Kamera nå er jeg sikker på at det kommer til å komme innlegg med det ene bildet etter det andre:).

Ser og leser at dere har hatt en fin jul.

Klem fra Gamlå

Sologbolig sa...

Gratulerer med nytt kamera. Koselige julebilder. Ha ein god dag!